OMG he `s a vampire ! Damn thats how I got those punture holes on my neck ! TY
Mmm would be nice if the changed it a little so there's more flow. How about a dance where we can turn around, and dance with our butts really close to or against the guys crotch? Hands over our head as we let loose on the dance floor lost to the beating music. Then feel him press against my butt a bit, push back against him and then wiggle and grind against him.
Kan inte nu när jag är i Spanien, me när jag kommer hem så hoppas jag kan få vara ensammen i några timmar... annars törs jag bara kika in i achat lite snabbt. Men ja, jag har det bra här även om jag har bränt mig, hoppas veekligen du har det bra också älskling.
åh pluttis då *smeker fjäderlätt in din hy med mer solkräm o kysser din hud ömt överallt*
Quote from: PseRamesses on June 18, 2011, 12:11:36 PMåh pluttis då *smeker fjäderlätt in din hy med mer solkräm o kysser din hud ömt överallt* Ååh älskling, skulle vilja ha dig här nu. Jag kanske skulle våga sola topless då och sen skulle vi kunna gå på restaurang på kvällen bara du och jag, beställa något gott vin eller en Sangria till oss två med god mat. Åh gud... nu vill jag bara dra med dig in på hotell rummet och göra så att de i rummet bredvid inte ens kan missta vad vi håller på med.