Skip to content

Master_King. Salut Moi

- Not logged in to forum -

Home Forums Introduce yourself Master_King. Salut Moi

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Master_King
    Participant

Alors, j’ai 36 ans.

J’ai pris ce speudo pour qu’on foute la paix aux filles qui sont avec moi.
    En éspérant avoir une certaines tranquillé et du respect mais ça n’a que hattisé la haine de certains joueur

Je suis fétichiste de la féminité, j’aime autant les femmes, que les shemales.
    Je suis assez mal vu dans ce jeu car je ne veux pas qu’on drague ma femme et que je demande du respect sur cela !
    Je me suis embrouiller avec certains joueur, pour essayer de leur faire comprendre que même si c’est un jeu sexuel,
    ils ont pas le droit de forcer, acheter, les gens. Qu’il y a un certain respect à avoir.
    Je sais que je n’arriverais pas à leur faire comprendre cela, car ils font ça depuis longtemps.
    je commence à ouvrir les yeux, que y’a des jeux etc.
    je fais peut être des erreurs de jugement, mais bon je suis nouveau sur le jeu ^^

Voili, Voila
    A bientôt les amis

• This topic was modified 1 year, 4 months ago by Master_King.
    Vaughan
    Moderator

From Master_King:

Salut Moi Master_King
    Alors, j’ai 36 ans.
    J’ai pris ce speudo pour qu’on foute la paix aux filles qui sont avec moi.
    En éspérant avoir une certaines tranquillé et du respect mais ça n’a que hattisé la haine de certains joueur

Je suis fétichiste de la féminité, j’aime autant les femmes, que les shemales.
    Je suis assez mal vu dans ce jeu car je ne veux pas qu’on drague ma femme et que je demande du respect sur cela !
    Je me suis embrouiller avec certains joueur, pour essayer de leur faire comprendre que même si c’est un jeu sexuel,
    ils ont pas le droit de forcer, acheter, les gens. Qu’il y a un certain respect à avoir.

Je sais que je n’arriverais pas à leur faire comprendre cela, car ils font ça depuis longtemps.
    je commence à ouvrir les yeux, que y’a des jeux etc.
    je fais peut être des erreurs de jugement, mais bon je suis nouveau sur le jeu ^^
    Voili, Voila
    A bientôt les amis

French to English Translation:
    Salut Moi Master_King – Hi Me Master_King
    So I’m 36.
    I took this speudo so that we leave the girls who are with me alone.
    Hoping to have some peace and respect but it only hattised the hatred of some players

I am a femininity fetishist, I like women as much as shemales.
    I’m pretty frowned upon in this game because I don’t want my wife to be flirted with and ask for respect on that!
    I got confused with some players, to try to make them understand that even if it’s a sexual game,
    they have no right to force, buy, people. That there is some respect to be had.

I know I couldn’t get them to understand that, because they’ve been doing it for a long time.
    I start to open my eyes, that there are games etc.
    I may be making errors in judgment, but hey, I’m new to the game ^^
    Voila, Voila
    See you later friends

Hi Master_King,
    Welcome to Forum. Its good to see you posting and looking round the place.
    Play as you wish as long as its within Achat rules and your partners are consenting.
    Most players are respectful and those who arnt, just use your ignore button.
    Persistant bad behaviour is reported to Achat who then assess how to deal with that behaviour.
    Persistant bad behaviour results in a ban.

In time, you will find the regular members who are worth playing or chatting with.

Hope you post more and pics of your experience in Achat.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

Optimizing new Forum... Try it, and report bugs to support.